ساعونا نبقى 50 متابع على الاقل

الخميس، 15 سبتمبر 2011

وحدة اخيرا

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم بنات
كيف اخباركم ؟!
يا ريت تكونوا بخير
و لا المدرسة المدرسة حولت حياتكوا لنكد
لا بهزر معاكوا
المهم
اخيرا و ليس اخرا
صحبة من صحابي الكتير اشتركت بمدونتي اسمها ranarony88
انا ما حفظت اسمها بالتحديد بالمدونة المهم
انها العضوة 34
و الف الف مبروك لمس فيفي على العدد الحلو ده
يالا
مع السلامة

هناك 3 تعليقات:

  1. الله يبارك فيكى يا سكرة تسلم ايدك على المووضوع ده كدة نبقى انجزنا كتير ف عدد العضوات

    ردحذف
  2. فيفي بليز اعملى اعلان عشان ينضموا لمدونتى بليز انا غلبانة جدا معنديش غير 15 عضوة و بس يلا عشان الهدايا فتاة الغلاف يلا وبعدين انا كنت العضوة 30 فين فتاة الغلاف بقى ده كلام كدب ولا اية بالظبط عايزة اسمع كلمة انا فتاة الغلاف لمرة و عايزة اسمع من الناس كلمة مبروك لو لمرة

    ردحذف
  3. مدونة كدابة والله فتاة الغلاف مفيش تقولى هعرفك ده ومتعملش حاجة ده اية الكدب ده يا جماعة الكدب حرام اتقو ربنا شوية

    ردحذف

متحرموناش من تعليقاتكم العسل

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...