ساعونا نبقى 50 متابع على الاقل

الأربعاء، 14 سبتمبر 2011

بلغو عن البنت ده يا بنات !!!!!!!

السلام عليكم
-----------------
بصو يا بنات   انا هحكيلكو قصة لبنت حرامية كانت صديقتى زمان
نبدا:
البنت ده اسمها يارا  وده اسمها فى ستاردول اتمنى تبلغو عنها قبل متقرو الموضوع :
raincute-_-girl
-----------------------------------------------------------------------------------------
 بصو بقى الموضوع وما فيه ان البنت ده انا عرفتها  لما كنت عاوزة كاتبة لمدونتى خليتها كاتبة عندى
وكانت مش بتنتظم فى المواعيد بتاعة كتابة المواضيع خالص 
وحصلت مشاكل عشان كدة واتخاصمنا ورجعنا اتصالحنا تانى بعدين بقيسنا اصحاب قوى وبقينا نتكلم 
على الميل دااااااااايما
وبعدين فى يوم وانا رايحة صفحتها وانا بزورها من دميتى لقيت بنت كتبالها يا حرامية سرقتى عروستى  وده  بنت ماسية 
بجد البنت الى الزفتة الى متتسماش الى اسمها يارا ده  حرامية  فظيييييعة فى ستادول
من ساعت معرفت انها حرامية وانا معتش بكلمها
جت النهاردة  بتقول لى انا هفضحك فى كل المدونات الى انا مشتركة فيها وهنشر صورك وانتى بشعرك
لانك محجبة وطبعا طول مهى بتتكلم بتشتم بالفاظ فظييييييييييييييعة 
وقبل كدة شتمتنى ببابا وماما 
يعنى من الاخر ده بنت مش متربية ابدااااااااا وعاوزة حد يربيها لانها بجددددددد ساااااااافلة

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

متحرموناش من تعليقاتكم العسل

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...